Marketing

Hoe mobile-proof is jouw content?

22-09-17
Sven Versluijs
1 minuut

Al jaren neemt het gebruik van de mobiele apparaten explosief toe. Sinds 2016 beschikken huishoudens zelfs vaker over een mobiele telefoon dan over een desktop. Verwacht wordt dat in 2018 80% van het webverkeer van mobiele apparaten komt. Tijd dus om je af te vragen of jouw content hierop ingericht is!

Teksten zijn geschikt voor het mobiele verkeer als ze:

  • Uit korte, gemakkelijke zinnen bestaan;
  • Scanbaar zijn;
  • (Interessante) tussenkopjes bevatten;
  • Door witregels worden afgewisseld;
  • Niet te lang zijn, maar ook niet te kort in verband met SEO;
  • Een duidelijke call-to-action hebben.

Hulp nodig bij het ontwikkelen van mobiele content?

Mede-eigenaar

Sven is als mede-eigenaar van Secure Design het aanspreekpunt voor klanten. Hij hoort graag welke uitdagingen je voor hem hebt en weet altijd een oplossing. Verder zorgt hij ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt en dat alle afgeronde projecten resulteren in blije klanten.