Corporate branding

Techniek ontwikkelt zich sneller dan ooit, wij groeien mee

09-01-19
Sven Versluijs
2 minuten

2018 was een succesvol jaar! Zo hebben wij nieuwe medewerkers in ons team mogen verwelkomen, zijn we daardoor bijna ons kantoor uitgegroeid en hebben we weer heel wat nieuwe klanten en projecten aan ons portfolio mogen toevoegen. Dit jaar zullen we onze gezonde groei doorzetten en daarnaast zullen we ons (klanten)dashboard openstellen met daarin een analytische datasheet om jouw websiteprestaties inzichtelijk te maken.

Achter de schermen is hard gewerkt aan onze klantenportal, ook wel het dashboard genoemd. In het eerste kwartaal van 2019 wordt het dashboard opengesteld voor onze klanten waarin zij domeinnamen kunnen beheren, e-mailvoorkeuren kunnen opgeven en NAW-gegevens kunnen wijzigen.

Daarnaast merken we dat het voor veel klanten lastig is om alle Google Analytics data te begrijpen en hierop te reageren. Daar willen we graag bij helpen. Als speerpunt van het dashboard leggen wij daarom momenteel de laatste hand aan een analytische datasheet. Hierin maken wij het websiteverkeer, de beleving en de conversies inzichtelijk. Deze datasheet kunnen wij volledig op de klant en zijn of haar wensen afstemmen. Hierbij zal in één oogopslag de prestatie van de website(s) terug te vinden zijn. Handig!

Hier alvast een voorproefje van de datasheet

Ook zullen we in 2019 onze gezonde groei doorzetten. Hierbij zullen wij ons blijven vernieuwen en verdiepen in nieuwe technieken. Daarbij weten steeds meer en ook grotere klanten ons te vinden met specifieke wensen waar specialistische kennis voor nodig is. Daar ligt dan ook onze kracht.

Door de toename in complexiteit van het web blijven wij onze klanten adviseren over webontwikkeling, online marketing en corporate branding. Wij delen onze kennis van en liefde voor de diverse vakgebieden graag met onze klanten door middel van onze blogs; deze updates zullen wij doorzetten in 2019.

Als toevoeging op onze blogs en social posts zullen wij in 2019 onze klanten doelgerichte nieuwsbrieven gaan sturen met hierin interessante ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Daarnaast zullen de nieuwsbrieven interessante klantcases bevatten die ter inspiratie kunnen dienen.

Heb je gemist wat we in 2018 hebben gedaan? Hierbij een korte terugblik. In 2018 hebben we:

  • onze nieuwe identiteit met bijbehorende huisstijl gepresenteerd;
  • onze nieuwe website gelanceerd;
  • ruim 20 grote websites opgeleverd;
  • een uitgebreid kijkje achter onze schermen gegeven;
  • 5 stagiairs versleten;
  • 24 blogs gepubliceerd en;
  • veel gezellige dingen met het team gedaan, zoals koken, varen, surprises maken en uitpakken, ontbijten en borrelen.

Wij zijn weer klaar voor een nieuw jaar hard werken, succes en plezier. We leveren pas iets op als zowel wij als onze klanten trots zijn op het resultaat. Op naar een mooi 2019!

Mede-eigenaar

Sven is naast mede-eigenaar van Secure Design ook de klantenman. Hij hoort graag welke uitdagingen je voor hem hebt en weet altijd een oplossing. Verder zorgt hij ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt en dat alle afgeronde projecten resulteren in blije klanten.