wall-of-websites-1

Privacy statement

Wij vinden de veiligheid en privacy van persoonsgegevens erg belangrijk. De persoonsgegevens worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd, conform de eisen die de Wet AVG hieraan stelt.

Persoonsgegevens die wij verwerken

Secure Design verwerkt persoonsgegevens over jou doordat je gebruikmaakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Naam
  • Bedrijfsnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Locatie
  • IP-adres
  • Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt door bijvoorbeeld klant van Secure Design te worden, in correspondentie en in telefonisch contact. Deze gegevens verwerken we in ons CRM systeem.

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst verzamelt geen bijzondere persoonsgegevens.

Waarom we gegevens nodig hebben

Secure Design verwerkt jouw persoonsgegevens, voor de volgende doelen:

    1. Om onze potentiële klanten zo goed mogelijk te helpen in hun oriëntatieproces en keuze voor een Secure Design oplossing, is het noodzakelijk om te weten wat we gecommuniceerd hebben. Hiervoor verwerken we naast NAW-gegevens ook mailwisseling, telefoonverslagen en chat-logs in ons CRM systeem. Omdat de heroriëntatie op een nieuwe oplossing een doorlooptijd van enkele weken tot 3 jaar heeft, bewaren we deze gegevens voor een periode van 3 jaar.
    2. Bij klanten hebben we een grotere hoeveelheid persoonsgegevens die we verwerken. Immers een langdurige dienstverlening vergt dat we goed op de hoogte zijn van vragen, behoeften en contacthistorie.
      • Goede levering van onze diensten en bedrijfsvoering vereist, dat we persoonlijk contact onderhouden en de communicatie vastleggen en opvolgen.
      • Bijhouden van klantcontacten zijn essentieel voor kwaliteitsbewaking en onderbouwing van de contractuitvoering.
      • We gebruiken persoonsgegevens (je vragen en bijdragen in sessies en online) voor het verder verbeteren van onze diensten en producten.
      • We gebruiken de contactgegevens om je te informeren over nieuwe features en diensten die interessant kunnen zijn voor het verder verbeteren van je eigen bedrijfsvoering (marketing en promotie).
      • We behouden een record voor elke afgesloten overeenkomst voor eventuele juridische vragen. Deze persoonsgegevens bewaren we voor een periode van 3 jaar na de beëindiging van de overeenkomst.
      • Uitgezonderd zijn gegevens die een langere wettelijke bewaartermijn hebben.

Delen met anderen

Secure Design verkoopt jouw gegevens niet aan derden. Bij de oriëntatie op het gebruik van Secure Design oplossingen kan Secure Design je contactgegevens en informatie delen met haar partners, zodat bij het informeren de juiste specialistische kennis ingezet wordt en de beste oplossing geboden kan worden.

Verder zullen wij je persoonsgegevens uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Nieuwsbrief
Wanneer jij klant van Secure Design wordt/bent of je via onze website aanmeldt voor onze nieuwsbrieven, verwerken wij jouw persoonsgegevens in ons CRM systeem (zoals hierboven beschreven) en verwerken wij jouw e-mailadres in Active Campaign. Active Campaign gebruiken wij voor het versturen van onze nieuwsbrieven. Middels een dubbele opt-in geef jij toestemming voor het ontvangen van de nieuwsbrief. Daarnaast heb je de mogelijkheid om je te allen tijde uit te schrijven voor de nieuwsbrief via de link onderaan de e-mail. Hierdoor worden je gegevens uit Active Campaign verwijderd. Meer informatie over het privacybeleid van Active Campaign vind je hier (Engelstalig): https://help.activecampaign.com/hc/en-us/articles/218789997-Privacy-Policy

In kaart brengen websitebezoek

Secure Design gebruikt functionele en analytische cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van je computer, tablet of smartphone. Secure Design gebruikt enerzijds cookies met een puur technische functionaliteit. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt, kunnen bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen onthouden en kunnen ons helpen om de website goed te laten werken. Anderzijds gebruikt Secure Design analytische cookies van Google Analytics en Hotjar.

Google Analytics
Omdat wij willen weten hoe onze bezoekers de website gebruiken, zodat wij het gebruik van de website kunnen optimaliseren, maken we gebruik van Google Analytics. Hiervoor zet Google bovengenoemde cookies in. Google analyseert de gegevens die hierdoor verkregen worden. Om je privacy te beschermen, hebben wij een verwerkersovereenkomst afgesloten met Google en de geanalyseerde informatie, zoals je IP-adres, geanonimiseerd. Secure Design kan je niet persoonlijk herleiden. Daarnaast heeft Secure Design geen toestemming gegeven aan Google om de verkregen informatie te delen met derden of te gebruiken voor andere Google-diensten.

Hotjar
Naast Google Analytics, maken wij ook gebruik van Hotjar om het website-gebruik te analyseren. Daar worden ook analytische cookies voor ingezet. Om je privacy binnen Hotjar te beschermen, hebben wij een verwerkersovereenkomst afgesloten met Hotjar en ingesteld dat de ingevoerde informatie in invoervelden wordt verborgen. Secure Design kan deze gegevens niet zien en deze worden niet opgeslagen.

Uitschakelen en verwijderen
Je kunt je eventueel afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen. Zie voor een toelichting: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar info@securedesign.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Hierbij vragen we jou om in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en burgerservicenummer (BSN) zwart te maken. Dit ter bescherming van je privacy. Secure Design zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek reageren.

Beveiliging

Secure Design neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@securedesign.nl.

Je kunt ons bereiken

Website:
https://securedesign.nl

Telefoon:
071 36 27 963

Email:
info@securedesign.nl

Bezoek en postadres:
Secure Design Webdevelopment
Perzikweg 13B
2321 DG Leiden

404-pagina

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?