- grafisch-ontwerp
- website-ontwikkeling
- seo-optimalisatie
Bam Media
BAM Media maakt adverteren in landelijke magazines en online platforms voor elke ondernemer toegankelijk. Met een groot netwerk aan mediapartners zorgen ze dat merken zichtbaar worden in de juiste media. Ze koppelen adverteerders aan passende kanalen, afgestemd op doelgroep, budget en doelstellingen. Van strategisch advies tot uitvoering van de advertentie: BAM Media verzorgt het complete mediaplan om je merk in de spotlights te zetten.
Casus
Nieuwe naam, nieuwe start
Na de rebranding naar BAM Media paste de website niet meer bij hun ambities. De structuur en navigatie maakten het voor bezoekers lastig om snel te begrijpen wat BAM Media precies te bieden heeft. Door deze online exposure niet optimaal te benutten, bleven ook conversie-kansen liggen.
Conversie als hoofddoel
De uitdaging lag in het toegankelijk maken van een complex medialandschap. Hoe presenteer je overzichtelijk het uitgebreide netwerk van platforms en magazines? Daarnaast moest de website niet alleen informeren, maar vooral converteren: nieuwe adverteerders moeten direct overtuigd raken van de meerwaarde van BAM Media. Een belangrijk aandeel ligt hiervoor in herkenbaarheid creëren voor de klant: “Dit is precies wat ik zoek voor meer zichtbaarheid van mijn merk.”
Duidelijke structuur, meer aanvragen
In 2024 had BAM Media na een naamsverandering en volledige rebranding ook een nieuwe website nodig. Secure Design heeft deze voor ons gerealiseerd. In het begin was het even zoeken naar een passend webdesign, waardoor wij uiteindelijk zelf het definitieve design hebben moeten ontwerpen. Maar daarna heeft Secure Design alles uit handen genomen en de website volledig gebouwd. Dit is helemaal naar wens gegaan en we zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat. Het is precies zoals we voor ogen hadden en past volledig bij de nieuwe identiteit van BAM Media.
Innovatief want
- SEO-waarde optimaal benut
- Website creëert herkenbaarheid voor de klant
- Elk element op de website draagt bij aan conversie
- Complex medialandschap overzichtelijk gepresenteerd
- De strategische structuur combineert duidelijkheid met vindbaarheid
Uitvoering
Structuur als fundament
Een effectieve website start met het stellen van de juiste vragen: wat wil je online vertellen en waar? Welke onderdelen willen we op de site? Samen met BAM Media ontwikkelden we een sitemap die hun mediaopties helder presenteert. Daarbij keken we ook naar het benutten van de SEO-waarde van bekende magazinetitels. Een strategisch opgezette structuur slaat zo twee vliegen in één klap: duidelijkheid én vindbaarheid.
Informeren wordt inspireren
De magazines en mediapartners kregen een prominente plaats op de website. Dit vormt immers het hart van hun dienstverlening. Door ze visueel aantrekkelijk te presenteren, zien bezoekers direct de mogelijkheden. Inspiratiepagina’s tonen hoe BAM Media werkt en zorgen voor herkenning bij potentiële klanten.
Het resultaat
De nieuwe website geeft direct inzicht in alle advertentiemogelijkheden. Elk element op de site draagt bij aan conversie. Samen met de duidelijke boodschap en structuur zorgt dit voor aanzienlijk meer aanvragen. Een platform dat niet alleen laat zien wat BAM Media doet, maar ook direct bijdraagt aan nieuwe business.