Marketing
Header-1

Een terugblik op een bijzonder 2020, en de verwachtingen voor 2021

  • 21-12-20
  • Sven Versluijs
  • 5 minuten

2020 was een jaar zoals we deze nog nooit hadden meegemaakt. Ondanks het thuiswerken en het missen van collega’s en contacten hebben wij afgelopen jaar vol enthousiasme gewerkt aan interessante projecten voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Daarnaast deelden we onze vakkennis via blogs, nieuwsbrieven en social media. Het plan is om dit in 2021 door te blijven zetten en verder te blijven groeien als bedrijf.

Blogs die je niet gemist mag hebben

In 2020 hebben we maar liefst 15 blogs geschreven. Met deze blogs willen we onze kennis en passie over de verschillende aspecten van ons vak meegeven aan alle bezoekers van onze website. Dit zijn onder andere technische blogs over het beheren van WordPress en het beveiligen van je site met Google ReCAPTCHA. Ook de marketing is niet onaangeroerd gebleven met blogs over het gebruik van Mailchimp, LinkedIn Stories en de waarde van reviews. Daarnaast hebben we nog verschillende blogs gepubliceerd over uiteenlopende onderwerpen. Hieronder een selectie van blogs in 2020 die je niet gemist mag hebben:

Webtrends-reflectieblog
Fonts-reflectieblog
Yoast-reflectieblog-1
Mailchimp-reflectieblog
Reviews-reflectieblog
Twitter-vernieuw-je-websit

Bijzondere projecten van 2020

Dit jaar hebben we aan uitdagende projecten gewerkt voor nieuwe en bestaande klanten. Zo hebben we onder andere een online beurs platform gebouwd voor ElectronicPartner, een veiling platform ontwikkeld voor Heijmans Materieel, websites gekoppeld met Salesforce, Teamleader, Carerix, Easyflex en Nutshell en tal van websites van onze klanten doorontwikkeld.

Daarnaast hebben we een flink aantal websites voor nieuwe klanten ontwikkeld. Bekijk hieronder een greep uit ons portfolio van een aantal projecten van 2020:

Derec-postreflectie
EP-postuitgelicht
Ufinity-postreflectie
mONKEYSHOT-postreflectie
Connetix-postreflectie
wEBMATERIEEL-postreflectie

Overschakelen naar thuiswerken

In maart kwam het dringende advies om zoveel mogelijk thuis te werken. Het was even wennen om over te schakelen naar een weekoverleg via Skype en werktelefoons thuis, maar gelukkig konden we onze draai snel vinden. In het werk is er voor ons niets veranderd al wordt de gezelligheid op kantoor wel gemist. Wij wensen iedereen in deze moeilijke tijd alle gezondheid toe!

Leuke feitjes over 2020

Geen enkele reflectie is compleet zonder een paar leuke feitjes over het afgelopen jaar! In 2020:

  • Hebben we 15 blogs gepubliceerd;
  • Hebben we aan meer dan 50 projecten gewerkt;
  • Zijn er 113 posts geplaatst op onze sociale media;
  • Is ons kantoor uitgerust met statafels;
  • Hebben we 1 nieuwe medewerker mogen verwelkomen;
  • Net als 4 stagiaires;
  • Zijn onze vrijdagmiddagsnacks een stuk gezonder geworden door de airfryer;
  • Zijn we op pad geweest door heel Zuid-Holland om foto’s te schieten voor onze landingspagina’s.

Wat gaat 2021 brengen?

Terwijl 2020 zijn slot nadert, worden vele projecten dit jaar nog afgerond. Met een planbord vol nieuwe opdrachten en uitdagingen zullen wij beginnen aan 2021.

Komend jaar zullen we nieuwe websites opleveren met nieuwe technieken en meegaan met de nieuwste trends. Een website die op basis van bezoekersgedrag gerichte informatie toont of elementen er anders uit laat zien is één van deze ontwikkelingen. Hierdoor voelt de bezoeker zich meer thuis en zal de bezoekersbeleving en kans op conversie aanzienlijk toenemen. Grafisch zullen wij steeds meer met bewegend beeld en asymmetrische layouts werken.

Op een gezond 2021

Tot slot wil ik al onze klanten bedanken voor de business het afgelopen jaar. We zijn benieuwd wat voor spannende en innovatieve projecten 2021 zal brengen. Op een gezond en succesvol 2021!

Meer lezen? Bekijk deze gerelateerde blogs

Marketing, Website
Uitgelicht-hand

Hoe schrijf je een goede webtekst?

  • Sven Versluijs
  • 5minuten

Tekst is de belangrijkste factor voor het succes van je website. Het is verreweg de duidelijkste man…

Verder lezen
Marketing
775-x-530-UItgelicht-Gino

FAQ snippets: zo maak je van je FAQ een SEO-wapen

  • Gino Schreve
  • 3minuten

In ons eerdere blog ontdekte je al dat je bezoekers naar je site kunt halen met een FAQ-pagina. Zoek…

Verder lezen
Corporate Branding, Marketing
UITGELICHT

Beeldtaal; zo laat je jouw afbeelding spreken

  • Gino Schreve
  • 4minuten

Beeld is een krachtig middel in webdesign, dat wist je al. Toch gebruiken veel websites “zomaar een…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht_V6

“H-tags”: maak je website beter leesbaar en vindbaar

  • Baue Wals
  • 4minuten

De leesbaarheid én vindbaarheid van je website een boost geven, dat kun je zelf. Met “H-tags” sla j…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht

Slimmer navigeren, hoger scoren: broodkruimels op je website

  • Baue Wals
  • 5minuten

Kleine dingen kunnen een groot verschil maken. Soms zijn ze zo klein als een broodkruimel. Hoe kan e…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht-v2

Maak je website sneller met de Google PageSpeed Insights test

  • Sven Versluijs
  • 5minuten

Wat hebben je websitebezoekers en Google met elkaar gemeen? Beiden hechten enorm veel waarde aan de…

Verder lezen
Marketing, Website
blog-over-ons-header-small

Hoe schrijf je een goede ‘Over ons’ pagina voor jouw website

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de 'Over ons' pagina één van de beter gelezen pagina'…

Verder lezen
Marketing, Website
UITGELICHT

Wat zijn leads en wat doe je ermee?

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

In deze blog gaan we het hebben over leads. We leggen uit wat de term lead nou eigenlijk betekent, w…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht-2021

De best gelezen blogs van 2021!

  • Robin van Aalst
  • 5minuten

We hebben het afgelopen jaar weer een aantal blogs geschreven. In onze nieuwste blog geven we een ko…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht-yoast

Hoe werkt Yoast SEO?

  • Robin van Aalst
  • 3minuten

Als website wil je zo hoog mogelijk komen te staan in Google. Hiervoor heb je verschillende tools to…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht

De waarde van conversie meten voor jouw bedrijf

  • Twan Nieborg
  • 3minuten

Conversie is een woord dat je vaak hoort wanneer mensen praten over online marketing. Maar wat houdt…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelciht

Alle support op één plek met Secure Design Support!

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

Bij de vorige updateronde hebben wij al onze relaties voorzien van onze Secure Design Support plugin…

Verder lezen
Marketing, Website
Uitgelicht1blogs

De meerwaarde van blogs op je website

  • Gino Schreve
  • 3minuten

Of je bedrijf nou in webdevelopment zit of in de bouw; het schrijven van blogs heeft een grote meerw…

Verder lezen
Marketing, Website
UITGELCIHT

Wat is een WooCommerce webshop?

  • Duncan Charité
  • 4minuten

Een eigen webshop is een belangrijke toevoeging voor veel websites. Maar hoe plaats je nou zo'n wink…

Verder lezen
Corporate Branding, Marketing
Uitgelicht

Maak je eigen nieuwsbriefcampagne met ActiveCampaign

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

Een nieuwsbrief is één van de best renderende marketingactiviteiten. Je kan eenvoudig je contacten o…

Verder lezen
Marketing
4sterrenuitgelicht

De waarde van reviews

  • Gino Schreve
  • 4minuten

Ben jij wel eens opzoek gegaan naar reviews om te kijken wat andere mensen over een merk of product…

Verder lezen
Marketing
570×400-SD-tips-voor-e-mailmarketing

10 tips voor effectieve e-mailmarketing

  • Sven Versluijs
  • 5minuten

Wist je dat e-mails drie keer meer conversie opleveren dan social media? Een goede reden om er vanda…

Verder lezen
Marketing
570X40~1

Pop-ups op je website: wat het is en waarom ze waardevol zijn

  • Duncan Charité
  • 3minuten

Wist je dat pop-ups nog steeds een effectieve manier zijn om leads binnen te halen? Ook al denk je m…

Verder lezen
Marketing
GOOGLE~2

Zo bepaal je jouw advertentiebudget en de Cost Per Click in Google Ads (Adwords)

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

Als je gaat adverteren met Google Ads (voorheen Adwords) moet je bepalen wat jouw advertentiebudget…

Verder lezen
Marketing
Google-Ads-voorbeelden

Basistips voordat je begint met Google Ads (Adwords)

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

Tegenwoordig zijn er veel manieren om jouw bedrijf te promoten en gevonden te laten worden op het we…

Verder lezen
Corporate Branding, Marketing
spamscore-uitgelicht

Zo voorkom je dat jouw e-mail in de spambox komt

  • Sven Versluijs
  • 2minuten

We kennen het allemaal en we vinden het allemaal net zo vervelend: je verzendt een e-mail en deze ko…

Verder lezen
Marketing
UITGELICHT

Zo haal je meer conversies op je website met Hotjar

  • Sven Versluijs
  • 4minuten

Je (nieuwe) website staat en je krijgt veel bezoekers, maar de conversies vallen tegen of blijven ze…

Verder lezen
Marketing
UITGEL~1

Zo anonimiseer je persoonsgegevens in Google Analytics en Hotjar voor de AVG

  • Robin van Aalst
  • 3minuten

Per 25 mei 2018 (ja, dat is morgen al!) treedt de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbeschermin…

Verder lezen
Marketing
UITEGLCIHT

Hoe verzamel je content voor je website?

  • Duncan Charité
  • 3minuten

Stel je voor: je bent op zoek naar een bedrijf dat websites bouwt. Je speurt Google af op zoek naar…

Verder lezen

Vragen over deze blog? Contact

     privacy statement.

    Kan ik je helpen?
    Sven Versluijs