Zo laat je online meer van jezelf zien
- 14-06-18
- Sven Versluijs
- 2 minuten
Meer van jezelf laten zien? Daar bedoelen we natuurlijk geen gekke selfies of van-top-tot-teenfoto’s mee, maar de online presentatie van je bedrijf. Wij presenteerden laatst al onze nieuwe website. Daarop laten wij nóg meer van onszelf zien. Hoe wij dat doen en hoe je dat zelf ook kunt doen? Dat vertellen we je vandaag.
De online presentatie van je bedrijf is heel belangrijk. Het zegt immers wat je kunt en doet, maar laat ook je professionaliteit en persoonlijkheid zien. En: hoe beter je online presentatie, hoe groter je bereik of het aantal klanten is. Je kunt meer van jezelf laten zien op verschillende manieren.
Kennis en persoonlijkheid delen via blogs op je website
Je presenteert je bedrijf online goed door bijvoorbeeld blogs te plaatsen op je website. Hierdoor kun je jouw kennis, tips en expertise delen met je (toekomstige) klanten. Wij zijn de laatste maanden daarom actiever met blogs schrijven. Iedereen in ons team heeft zijn of haar eigen expertise en daar vertellen we graag meer over in onze blogs. Daarbij geven we af en toe een kijkje achter de schermen van ons team om zo onze persoonlijkheid (één van onze kernwaarden) naar voren te laten komen.
Aanwezig zijn op social media
Het is ook belangrijk om aanwezig te zijn op social media. Dat betekent niet dat je met enkel het aanmaken van een account op Facebook en LinkedIn klaar bent, maar je moet ook actief informatie delen. Wij delen onze blogs op social media, maar ook opgeleverde websites, tips/weetjes en vacatures.
Gebruik eigen foto’s op je website
Om online meer van jezelf te laten zien, is het belangrijk om foto’s te gebruiken op je website. Stockfoto’s kunnen soms al een goed beeld geven van wat je doet, maar met eigen foto’s straal je persoonlijkheid uit. Je bezoekers krijgen een idee van wie er bij jouw bedrijf werken, hoe je bedrijf eruit ziet en wat je doet. Daarom hebben wij op de website veel meer eigen foto’s toegepast.
Laat zien wat je gedaan hebt
Om (nieuwe) klanten een beeld te geven van je kennis en expertise, kun je een portfolio aan je website toevoegen. Het versterkt namelijk je online presentatie en laat zien wat je kunt. Wij hebben daarom ook een portfolio op de website gemaakt. Elke klant heeft zijn eigen pagina en hierin leggen wij uit waar die klant naar op zoek was, hoe wij dat hebben aangepakt en laten we zien wat het resultaat is.
Geef anderen het woord
Om je portfolio kracht bij te zetten, kun je ook anderen het woord geven. Door middel van referenties vertellen jouw klanten over hun ervaringen met jouw bedrijf. Dit versterkt niet alleen de online presentatie van je bedrijf, maar geeft (potentiële) klanten ook inzicht in jouw kunnen. Bovendien is het een leuk detail. Daarom hebben wij bij elke case in ons portfolio een referentie, die we ook op andere plekken op de website laten zien.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van de online presentatie van jouw bedrijf? Neem gerust contact met ons op.
Meer lezen? Bekijk deze gerelateerde blogs
10 Webdesign trends voor 2025
- Tijs Ruigrok
- 8 minuten
Wat zijn de belangrijkste webdesign trends voor 2025? Webdesign is voortdurend in beweging. Elk jaar…
SEO tip: zo optimaliseer je title tags en description tags
- Duncan Charité
- 5 minuten
De title tag en description tag zijn misschien wel de belangrijkste SEO-elementen voor je website. W…
Hoe schrijf je een goede webtekst?
- Sven Versluijs
- 5 minuten
Tekst is de belangrijkste factor voor het succes van je website. Het is verreweg de duidelijkste man…
Website verbeteren met brainstorm technieken
- Sven Versluijs
- 8 minuten
Hoe maak je een unieke website? Hoe verzin je nieuwe content of werk je corporate branding uit? Om t…
Maak de perfecte landingspagina met het AIDA-model
- Twan Nieborg
- 4 minuten
Bij de lancering van een nieuwe campagne hoort natuurlijk ook een landingspagina. Maar hoe krijg je…
10 Webdesign trends voor 2024
- Sven Versluijs
- 8 minuten
Bij Secure Design Webdevelopment hebben wij het afgelopen jaar weer doeltreffende websites mogen ont…
De FAQ-Pagina: hoe je lezersvragen omzet in SEO-kansen
- Gino Schreve
- 4 minuten
“Veelgestelde vragen” op je website zijn handig voor je bezoeker. Maar wist je dat FAQ’s niet alleen…
“H-tags”: maak je website beter leesbaar en vindbaar
- Baue Wals
- 4 minuten
De leesbaarheid én vindbaarheid van je website een boost geven, dat kun je zelf. Met “H-tags” sla j…
Een kruimelpad op je website: slimmer navigeren, hoger scoren
- Baue Wals
- 5 minuten
Kleine dingen kunnen een groot verschil maken. Soms zijn ze zo klein als een broodkruimel. Hoe kan e…
Verbeter de laadtijd van je website met Google PageSpeed Insights
- Sven Versluijs
- 5 minuten
Wat hebben je websitebezoekers en Google met elkaar gemeen? Beiden hechten enorm veel waarde aan de…
Hoe schrijf je een goede ‘Over ons’ pagina voor jouw website
- Sven Versluijs
- 4 minuten
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de 'Over ons' pagina één van de beter gelezen pagina'…
Wat zijn leads en wat doe je ermee?
- Sven Versluijs
- 4 minuten
In deze blog gaan we het hebben over leads. We leggen uit wat de term lead nou eigenlijk betekent, w…
De best gelezen blogs van 2021!
- Robin van Aalst
- 5 minuten
We hebben het afgelopen jaar weer een aantal blogs geschreven. In onze nieuwste blog geven we een ko…
Hoe werkt Yoast SEO?
- Robin van Aalst
- 3 minuten
Als website wil je zo hoog mogelijk komen te staan in Google. Hiervoor heb je verschillende tools to…
De waarde van conversie meten voor jouw bedrijf
- Twan Nieborg
- 3 minuten
Conversie is een woord dat je vaak hoort wanneer mensen praten over online marketing. Maar wat houdt…
Alle support op één plek met Secure Design Support!
- Sven Versluijs
- 4 minuten
Bij de vorige updateronde hebben wij al onze relaties voorzien van onze Secure Design Support plugin…
Page Speed: wat zijn de voordelen van een snelle webpagina?
- Duncan Charité
- 4 minuten
Een snel ladende webpagina is een fijne ervaring voor iedere bezoeker. Maar naast gemak heeft het oo…
De meerwaarde van blogs op je website
- Gino Schreve
- 3 minuten
Of je bedrijf nou in webdevelopment zit of in de bouw; het schrijven van blogs heeft een grote meerw…
Wat is een WooCommerce webshop?
- Duncan Charité
- 4 minuten
Een eigen webshop is een belangrijke toevoeging voor veel websites. Maar hoe plaats je nou zo'n wink…
Leer alles over verschillende cookies
- Sven Versluijs
- 4 minuten
“Gaat u akkoord met de cookies”? Deze vraag is je vast wel eens opgevallen bij andere bedrijven. Maa…
7 webtrends van 2021
- Sven Versluijs
- 7 minuten
2021 staat alweer voor de deur en de digitale wereld staat niet stil. welke nieuwe trends maken kome…
Pas de afbeelding bij je link aan met Yoast SEO
- Duncan Charité
- 2 minuten
Verschijnt er een verkeerde afbeelding als jij een link deelt op je social media kanalen en weet je…
Koppeling tussen jobboards en Carerix
- Robin van Aalst
- 2 minuten
Kost het jou ook veel tijd om vacatures te verspreiden op jobboards of loopt dit geregeld verkeerd?…
WhatsApp for Business, zet jij het al in?
- Robin van Aalst
- 3 minuten
WhatsApp heeft sinds kort een nieuwe versie van de app gelanceerd speciaal voor bedrijven. WhatsApp…
Je website vernieuwen, hoe pak je dit aan en wat zijn de do’s en don’ts?
- Sven Versluijs
- 4 minuten
Wil je jouw website vernieuwen maar weet je niet goed hoe je dit aanpakt? Volg dan onderstaand stapp…
Voorkom spam door je website met Google reCAPTCHA te beveiligen
- Twan Nieborg
- 5 minuten
Je kent het vast wel, wéér spam in je e-mail. Irritant! Maar wist je dat dit kan komen door de formu…
Jouw website bovenaan in Google met Featured Snippets
- Gino Schreve
- 4 minuten
Wist je dat er een nóg betere ranking is in Google dan positie 1? Positie 0! Door in te zetten op he…
Maak jouw website klaar voor Google for Jobs
- Sven Versluijs
- 5 minuten
Eindelijk live: Google for Jobs. De geoptimaliseerde weergave van vacatures door en via Google. Hoe…
Do’s & don’ts van pop-ups op je website
- Duncan Charité
- 3 minuten
Dat pop-ups op je website heel waardevol kunnen zijn, vertelden we in onze vorige blog over pop-ups…
10+ webdesign trends voor 2020
- Sven Versluijs
- 7 minuten
Niet alleen de digitale wereld verandert elke dag, grafisch design verandert net zo snel mee. Daarom…
5 tips om Google Mijn Bedrijf te optimaliseren
- Sven Versluijs
- 5 minuten
Naast de vindbaarheid van jouw bedrijf verbeteren door middel van SEO of adverteren, kun je er ook v…
De mogelijkheden van Google Maps op je website
- Robin van Aalst
- 4 minuten
Wil jij graag een Google Maps kaart op je website tonen? Bijvoorbeeld om te laten zien waar je bedri…
Stappenplan voor het maken van een goede animatievideo
- Duncan Charité
- 4 minuten
Wij presenteren met trots: onze interactieve animatievideo! Maandenlang hebben we met bloed, zweet e…
Do’s en don’ts van video op je website
- Gino Schreve
- 4 minuten
Wist je dat mensen elke dag gemiddeld 67 minuten naar video’s kijken? Je kunt er dus haast niet meer…
Direct contact met je kandidaten: solliciteren met WhatsApp
- Gino Schreve
- 2 minuten
Solliciteren met een motivatiebrief en je cv is zó ouderwets. Dat moet en kan moderner. Met de komst…
Trek de aandacht met animaties op je website
- Duncan Charité
- 2 minuten
Hebben we jouw aandacht? Mooi. Dan hebben we ons doel bereikt! Jij kunt ook de aandacht trekken van…